Valmentajan treenivideolla käytetään lisävastuksena käsipainoja ja jumppakuminauhaa.
Nopeatempoinen kotitreeni ei vaadi lainkaan apuvälineitä.
Vaihtoehtoiset liikkeet eivät vaadi apuvälineitä lainkaan, vaan treenivastukseksi riittää oma kehonpaino.
Omalla kehonpainolla tehtäviä treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Esimerkiksi pienten käsipyyhkeiden avulla tuot nopeasti lisää haastetta lihaskuntoliikkeisiin.
Treenin voi soveltaa omaan kuntotasoon sopivaksi.
Treenissä vastukseksi riittää kehonpaino mutta voit halutessasi käyttää apuna esimerkiksi kahvakuulaa.
Selkäreppu tai matkalaukku toimivat yllättävänä apuna kotitreenissä.
Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kaksi tai kolme kierrosta.
Erityisesti alakropan lihaksiin keskittyvään treeniin tarvitset apuvälineiksi käsipainot tai kahvakuulan.
Liikkeitä toistetaan aina 40 sekunnin ajan.
Videota on katsottu yli miljoona kertaa.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.