Liikuntalajeja on joka lähtöön. Unohda tekosyyt ja ota selvää, mikä laji on kuin tehty sinua varten.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Viraalitwiitti on saanut tuhannet liikuntarajoitteiset ihmiset jakamaan omia kokemuksiaan.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Laulajatar tunnetaan paitsi musiikistaan, niin myös huikean timmistä vartalostaan.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Asiantuntijan mukaan pienten lasten ei pitäisi tehdä kuvan muaisia urheilumuotoja.
Eliniän pidentäminen ei vaadi paljon, mutta pienillä teoilla on yllättävän suuri merkitys.
Esimerkiksi 1970-luku oli naisten treenaamisen kannalta todella mittava vuosikymmen.