Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Hyppynaru on halpa ja hyvä väline sykkeen nostamiseen sekä alkulämmittelyyn.
Jos nouset portaat ylös vaivattomasti ja treenisi sisältää monipuolisesti eri lajeja, on todennäköistä, että kuntosi on hyvä.
Muutamilla virheillä voit pilata treenisi tulokset.
Kauniita urheiluvaatteita on ilo esitellä salilla.
Jos liikkeen tekemiseen ei keskity, voi menttää puolet treenin hyödystä.
Hyvän kuntosalin tai mieleisen liikuntalajin etsimiseen kannattaa käyttää runsaasti aikaa ja vaivaa, sillä ennen pitkää se maksaa itsensä takaisin.
Tutkijoiden mukaan aamukahvin hörppääminen ennen treeniä saattaa olla fiksu idea.
Personal trainer Petteri Avola kannusta ihmisiä säännölliseen ruokarytmiin.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Tutkimuksen mukaan kuntoilemaan kannattaa lähteä mieluummin tyhjällä vatsalla kuin hiilihydraattipitoisen aterian jälkeen. Näin silti, vaikka syömisestä olisi kulunut pari tuntia.
Videolla esitellään helppoja liikkeitä, jotka polttavat rasvaa, kun niitä tehdään intensiivisesti ja sopivia aikoja putkeen.
Vaaravyöhykkeellä ovat etenkin innokkaat spinning-tunnilla kävijät.
Tutkijoiden mukaan lihakset toimivat paremmin silloin, kun ihminen on virkeimmillään.
Musiikki tunnetusti tehostaa kuntoilua, mutta on myös olemassa kaava sille, mikä tehoaa parhaiten.