Koiranpentumainos sulatti Super Bowl -katsojien sydämet – videota katsottu yli 20 miljoonaa kertaa

03.02.2015 08:48 -

Sunnuntaina pelatun amerikkalaisen jalkapallon megatapahtuman Super Bowlin mainostauolla nähtiin Budweiser-olutyhtiön Lost Dog -mainos, jota on käyty katsomassa YouTubessa yli 23 miljoonaa kertaa muutamassa päivässä. 

Sunnuntaina pelattu Super Bowl on Pohjois-Amerikan katsotuimpia tv-ohjelmia. Ruudun ääreen kerääntyy yli 100 miljoonaa katsojaa vuosittain, joten yritykset luonnollisesti panostavat ohjelman pelitauoilla näytettyihin mainoksiin.

Yksi tämän vuoden suurimmista menestyksistä oli Budweiser-olutfirman mainos, jossa seikkailee suloinen koiranpentu. YouTubessa videosta on katsottu muutamassa päivässä huimat 23 miljoonaa kertaa ja se valittiin muun maussa USA Today -julkaisussa Super Bowlin parhaaksi mainokseksi.

Lost Dog -mainos jatkaa siitä, mihin Budweiserin viime vuoden mainos Puppy Love jäi. Puppy Love todettiin ilmeisen toimivaksi konseptiksi (sitä on katsottu YouTubesta yli 56 miljoonaa kertaa), joten miksi korjata jotain, mikä ei ole rikki.  

 

Mainokseen ihastuttiin erityisesti Twitterissä. 

I've watched Budweiser's "lost dog" commercial 389273929 times and It still makes me soft af

— Connor Keady (@CallMeKeady) 3. helmikuuta 2015

 

ICYMI: Budweiser's "Lost Dog" finds its way to the top of our #AdMeter: http://t.co/yPpldCJUIy (Photo: Budweiser) pic.twitter.com/BmYEMB7jWD

— USA TODAY (@USATODAY) 2. helmikuuta 2015

 

Budweiser ‘Lost dog’ ad appears to be #SuperBowlXLIX winner #AdBowl http://t.co/DFbGI9Ud2J pic.twitter.com/tYZKaeeOrk

— TorontoStar (@TorontoStar) 3. helmikuuta 2015

 

 Katsokaa nyt sitä!

Kuva; Kuvakaappaus / YouTube

(Radio Nova, YouTube) 

Kilpailut

Uusimmat