Kuva: Fotolia

Mies halusi näpäyttää epäystävällisiä kahvila-asiakkaita - keksi nerokkaan tavan

20.05.2017 22:15 - Iiro Myllymäki

Mies kyllästyi kovaäänisiin ja epäystävällisesti henkilökuntaa kohtaan käyttäytyneisiin asiakkaisiin ja keksi oivan näpäytystavan.

Khalil Sehnaoui -niminen mies on jakanut Twitterissä tarinan siitä, miten sai näpäytettyä epäystävällisiä kahvila-asiakkaita. Twiiteissään mies kertoo, että kyseiset asiakkaat olivat tökeröitä kahvilan henkilökuntaa kohtaan ja pitivät kovaa meteliä, vaikka Sehnaoui pyysi heitä hiljentämään volyymia. Nuoren iän piikkiin käytös ei mennyt, sillä asiakkaat olivat miehen arvion mukaan kolmekymppisiä.

Suosituksi nousseessa twiitissään Sehnaoui kuvailee näpäytyksensä seuraavalla tavalla:

”Kahvilassa. Vieressäni istuvat ihmiset ovat kovaäänisiä ja epäystävällisiä. He keksivät juuri täydellisen nimen tulevalle firmalleen. Ostin juuri verkkotunnuksen sillä nimellä.”

Verkkotunnuksen ostamalla mies varmisti, etteivät bisnestä pystyyn pistävät epäystävälliset kahvila-asiakkaat saa hankittua verkkosivuosoitetta keksimällään täydellisellä firman nimellä.

Twitterissä Sehnaoui kirjoittaa, että oli lukenut jonkun toisen tehneen vastaavan näpäytyksen ja sai tilanteessa idean tästä. Mies kirjoittaa myös, että aikoo vapauttaa ostamansa verkkotunnuksen jossain vaiheessa ja toivoo, että tähän mennessä asiakkaat ovat läksynsä oppineet. Pääset katsomaan twiitistä alkaneen keskustelun kokonaisuudessaan tästä.

Monet Twitter-käyttäjät ovat pitäneet miehen näpäytyskeinoa nerokkaana. Alkuperäisellä twiitillä on jo yli 30 000 tykkäystä.

Lue myös: Mies kutsui vaimoaan "voileiväntekijäksi" - vaimon eeppinen kosto naurattaa netissä

Lähde: Indy100

Kilpailut

Uusimmat