Kestävyysharjoittelu vapauttaa nopeasti mielihyvähormoneja.
Joidenkin tutkittavien yöunet pitenivät jopa 40 minuutilla.
Urheilun ei kuulu sattua.
Kävely ei ole lainkaan tylsä tai tehoton laji - päin vastoin.
Kesällä treeni ulkona maistuu, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että kuumassa keho on kovilla.
Materiaalin valintaan kannattaa panostaa.
Personal trainer näyttää videolla kolme liikettä, joissa monella olisi parannettavaa.
Toistomäärien lisäksi tulisi muistaa kiinnittää huomiota myös treenin laatuun.
Parasta on, että tähän treeniin riittää pieni tila kotoa.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.
Krista Siegfridsin on oltava huippukunnossa, jotta hän pystyy laulamaan ja tanssimaan samaan aikaan.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Kuntosalilta tullut viesti herättää pahennusta Twitterissä.
Esimerkiksi neuvojen pyytäminen henkilöltä, joka ei ole ammattilainen, saattaa kostautua.