Onko sosiaalinen media paras tapa hankkia ilmaista tavaraa? Eräs tarina huvittaa netissä

12.05.2017 23:15 - Reija Saarinen

Erään brittimuusikon tarina on saanut Twitterissä runsaasti huomiota.

Sosiaalisen median mahti on valtava. Se auttaa ihmisiä tutustumaan toisiinsa, kertomaan sukulaisille ja tutuille elämästä sekä parhaassa tapauksessa auttaa hankkimaan vaikka työpaikan tai asunnon.

Myös ilmaisen tavaran hankkiminen on sosiaalisen median avulla helppoa, ainakin jos sen osaa. Tästä hyvänä esimerkkinä on brittimuusikko Hector Janse van Rensburg, joka onnistui samaan kasaan todella legendaarisen tarinan.

Kaikki alkoi siitä, kun Rensburg julkaisi omalla Twitter-tilillään kuvan, jossa nähdään tietyn merkin suihkugeelipurkki. Kuva tavoitti nopeasti myös valmistajan, joka lähettikin mainostwiitistä Rensburgille lisää tuotteita, tietenkin ilmaiseksi.

Huomattuaan homman toimivuuden, päätti Rensburg kokeilla samaa niksiä vielä toistamiseen. Hymyn kare huulillaan hän heitti Twitteriin kuvan, jossa hänen vierellään nähtiin paperille piirretty Ashton Martin urheiluauto. Siis se malli, jossa on suuret renkaat.

Kyseessä oli siis nokkela ja pilke silmäkulmassa tehty testi, joka kuitenkin sai yleisönsä. Autovalmistaja nimittäin yllätti ja vastasi pyyntöön nokkelalla tavalla.

Rensburg sai siis autonsa, tosin ei sitä suuri renkaista, vaan pienoismallin, jolla hän voi halutessaan vaikka leikkiä kylvyssä ollessaan.

Aiemmin olemme uutisoineet erään oppilaan hämmentävästä, mutta sitäkin kohteliaammasta pyynnöstä. Tuon jutun pääset lukemaan täältä.

Lähde: Indy100

Kilpailut

Uusimmat

Error - Virhe: 0 - Radio Nova

Pahoittelut (virhe 0)

Hakemaasi sivua ei löytynyt. Käytä navigaatiota löytääksesi hakemasi sivun.