Batman-elokuvan massiivinen nettimarkkinointi lopetettu Suomessa

20.07.2012 19:08 -

Yhdysvalloissa Batman-elokuvan ensi-illassa tapahtunut ammuskelu on vaikuttanut elokuvan markkinointiin Suomessa.

Yön ritarin paluu -elokuvan massiivinen nettikampanja on lopetettu, kertoo FS Filmin markkinointipäällikkö Jojo Uimonen. Myös televisiosta on vedetty osa mainoksista pois. Pyrkimyksenä on, ettei uutisoinnin yhteydessä näkyisi elokuvan mainoksia.

Tapahtuma ei tämänhetkisen tiedon mukaan vaikuta elokuvan näytöksiin Suomessa.

Kriisipsykologi Salli Saari arvioi, että Denverin ampumiset voivat heikentää hetkellisesti myös suomalaisten turvallisuuden tunnetta.
Saari kuitenkin korostaa, että kyseiset tapaukset ovat harvinaisia.

Batman-elokuvan ensi-ilta - 12 ihmistä kuollut ammuskelussa

(Radio Nova, MTV3)

Kilpailut

Uusimmat