Seinää vasten "istuminen" on tehokas treeni pakaralihaksille.
Urheiluvaatteiden pyykkäämistä ei pitäisi lykätä kovinkaan pitkään.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Kehonpainotreeni sisältää viisi liikettä, joita toistetaan kahdenkymmenen minuutin ajan.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Ennen treenin alkua on hyvä lämmitellä kävelylenkillä tai esimerkiksi juoksumatolla.
Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen mukaan monipuolisesta treenistä on paljon hyötyä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen suunnittelema ulkotreeni saa hien virtaamaan.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Mutta tarkoittaako se sitä, että nyt pitää ottaa #saliselfie? Jompikumpi otti... Hammaslääkärimuistot ovat monelle kamalia ja Niina ei tee poikkeusta. Yllätys sen sijaan oli se, että Anssin äiti on hammaslääkäri. Hoitiko hän Anssin hampaat puudutuksella vai ilman?
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.