Säännöllinen ruokailu on merkittävässä osassa tuloksia tavoitellessa.
Erilaisia lajeja on niin paljon, että jokainen löytänee omansa.
Joidenkin tutkittavien yöunet pitenivät jopa 40 minuutilla.
Urheilun ei kuulu sattua.
Kävely ei ole lainkaan tylsä tai tehoton laji - päin vastoin.
Valmentajan laatimassa treenissä voi käyttää lisävastuksena käsipainoja tai esimerkiksi kahvakuulaa.
Treenikierroksia tehdään yhteensä neljä, ja jokaista liikettä toistetaan kaksitoista kertaa.
Hiki tukkii ihohuokosia ja näin ollen voi aiheuttaa epäpuhtauksia iholle. Hiestä märät treenivaatteet altistavat myös hiivatulehdukselle.
Treenin takia ei aina tarvitse poistua kauaskaan kotisohvalta.
Voit ottaa avuksesi pienen pyyhkeen tai villasukat, jolloin saat treenistä enemmän tehoja irti.
Materiaalin valintaan kannattaa panostaa.
Tarvitset avuksesi käsipainot sekä tuolin.
Vaihtoehtoiset liikkeet ovat hyvä valinta myös silloin, kun perinteisissä kyykyissä tasapainon pitäminen tuntuu hankalalta.
Lyhyt treeni on jaettu kolmeen osioon, joiden välillä pidetään minuutin lepotauot.
Lyhyt treeni ei sisällä ollenkaan perinteisiä vatsalihasliikkeitä, kuten esimerkiksi rutistuksia.
Oikeanlainen tekniikka säästää niveliä ja ennaltaehkäisee loukkaantumisia.