Personal trainer Tanja Hinkkasen suunnittelema ulkotreeni saa hien virtaamaan.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Mutta tarkoittaako se sitä, että nyt pitää ottaa #saliselfie? Jompikumpi otti... Hammaslääkärimuistot ovat monelle kamalia ja Niina ei tee poikkeusta. Yllätys sen sijaan oli se, että Anssin äiti on hammaslääkäri. Hoitiko hän Anssin hampaat puudutuksella vai ilman?
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Videolla on yli 20 000 katselukertaa.
Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Moni on kuullut uskomuksen siitä, että jos haaveissa on kasvattaa lihasta, tulisi proteiinia nauttia 45 minuutin sisällä treenin päättymisestä. Mutta onko todella näin?
Painonnosto on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen laji jokaiselle liikunnasta kiinnostuneelle, sillä siitä löytyy yllättävän paljon erilaisia hyötyjä.
Enemmän ja kovempaa ei aina ole parempi. Toisinaan keho nauttii rauhallisesta huollosta.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Hiit-treeni on erinomainen liikuntamuoto henkilölle, joka tavoittelee kiinteytymistä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.