Valmentajan laatima jumppa toteutetaan kokonaan kehonpainotreeninä, eikä erillisiä apuvälineitä tarvita.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Fysioterapeutti vinkkaa lintu-koira -liikkeestä, joka lämmittää selän ja keskivartalon lihaksia tehokkaasti.
Valmentajan treenivideolla käytetään lisävastuksena käsipainoja ja jumppakuminauhaa.
Valmentajan julkaisemalta treenivideolta käy ilmi, että lihaskuntoliikkeet tehdään rauhalliseen tahtiin.
Nopeatempoinen kotitreeni ei vaadi lainkaan apuvälineitä.
Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Vaihtoehtoiset liikkeet eivät vaadi apuvälineitä lainkaan, vaan treenivastukseksi riittää oma kehonpaino.
Omalla kehonpainolla tehtäviä treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
On olemassa runsaasti treeniliikkeitä, jotka tuovat muotoa takapuoleen.
Treeni vie aikaa noin 20 minuuttia ja voit tehdä sen missä vain, kuten vaikkapa omassa olohuoneessasi.
Esimerkiksi runsas veden juominen treenin aikana voi altistaa turvotukselle.
Lempeä treeni onnistuu pienessäkin tilassa ja avuksesi tarvitset vain vastuskuminauhan tai suuren pyyhkeen.