Treeniliikkeitä voi suorittaa oman kunnon mukaan kaksi tai kolme kierrosta.
Toistomäärien lisäksi tulisi muistaa kiinnittää huomiota myös treenin laatuun.
Kehonpainotreeniin et tarvitse ylimääräisiä apuvälineitä.
Kayla Itsinesin mukaan liian moni jättää kehon lämmittelemättä ennen treeniä.
Treeni toteutetaan 30 sekunnin jaksoissa.
Lyhyetkin treenit säännöllisesti tehtynä takaavat tuloksia.
Fysioterapeutti vinkkaa lintu-koira -liikkeestä, joka lämmittää selän ja keskivartalon lihaksia tehokkaasti.
Erityisesti alakropan lihaksiin keskittyvään treeniin tarvitset apuvälineiksi käsipainot tai kahvakuulan.
Treeniin saat halutessasi lisähaastetta vastuskuminauhalla.
Liikkeitä toistetaan aina 40 sekunnin ajan.
Tehotreenillä saa takuuvarmasti tuloksia aikaan, kunhan tekee niitä säännöllisesti.
Liike on ammattilaisten suosiossa siksi, että se tehoaa jokaiseen vatsan alueen lihakseen.
Parasta on, että tähän treeniin riittää pieni tila kotoa.
Videota on katsottu yli miljoona kertaa.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Liikunnan ammattilainen Nanna Karalahti kertoo, miten liikuntaharrastuksesta tulee pysyvä rutiini.