Tehotreenissä vastukseksi riittää oma kehonpaino.
Kättelyä on kehotettu monin paikoin välttämään.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Kyseinen treeni ei vie aikaa kuin muutaman minuutin.
Treenikertoja ei kannata haalia viikkoon liikaa, sillä muutoin kehitystä ei pääse tapahtumaan.
Kyseinen treeniliike takaa sen, että pakaroissa tuntuu.
Niinalta nettiosoite jo löytyy mutta Anssilta se vielä uupuu. Mikä osoite kuuluu Suomen parhaalle pyllylle?
Niina lähti alusvaateostoksille mukavuus mielessä, mutta hämmentyi todella, kun alushousuissa olikin jo valmiina toinen takapuoli.
Ihmiset ovat matkustaneet muun muassa Turkkiin isomman pepun perässä.
Asiantuntijan suosittelema liike on suhteellisen yksinkertainen, mutta sitäkin tehokkaampi.
Bauer Median työharjoittelijan huikea takapuoli käynnisti kehukarusellin. Kuuntele, mitkä osat Anssissa ja Niinassa ovat onnistuneet upeasti.
Nuorten suosima asento aiheuttaa vakavia selkävaivoja, mutta oireet saattavat ilmaantua vasta kymmenien vuosien päästä.
Toimenpiteeseen liittyy vakavia riskejä.
Maiden välillä on suuria eroja mieltymysten suhteen.