Tutkimus kattoi yli 4000 kotitaloutta.
Vanhempi pystyy vaikuttamaan merkittävästi siihen, miten lapset kokevat oman kehonsa.
Omaa mielenterveyttään ja hyvinvointiaan voi hoitaa arjessakin helpoin keinoin.
Ihmiset, jotka huomasivat muiden ihmisten positiiviset puolet ja jättivät negatiiviset huomaamatta, olivat kaikista onnellisimpia. Piirre vahvistui uudestaan ikääntyessä.
Omia ahdistuksen tai masennuksen tunteita ei kannata pitää sisällään.
Kriittisyys omaa ulkonäköä kohtaan vaikuttaa yhä useamman naisen hyvinvointiin.
Jos haaveissa on tehdä vaikutus työpaikalla, kannattaa turha kainostelu unohtaa.
Siisti koti poistaa paljon ylimääräistä stressiä parisuhteesta.
Esimerkiksi toisen osapuolen liiallinen itsekritiikki voi vaikuttaa koko parisuhteen onnellisuuteen.
Vietämme suuren osan päivistämme työtä tehden, joten toisinaan kannattaa pysähtyä miettimään, mitä todella haluamme tehdä elääksemme.
Elämä voi tuoda eteemme monenlaisia käänteitä, mutta ainakin jossain määrin voimme vaikuttaa itse onnellisuuteemme.
Toisinaan on helppo unohtaa, että vain meillä itsellämme on mahdollisuus muuttaa elämäämme.
Rakastuneet pariskunnat pitävät toistensa puolia myötä- ja vastoinkäymisissä.
Leijonaa hemmottelet jakamattomalla huomiolla, kun taas esimerkiksi herkkä kauris tarvitsee aika ajoin omaa aikaa rentoutuakseen.
Hyvää oloa voi lisätä se, ettei lähipiiristä löydy negatiivisia ja itsetuntoa laskevia tyyppejä.
Rehellinen ja avoin kommunikaatio on yksi avain onneen.