Pienen budjetin videolla muistutetaan, mikä joulun todellinen sanoma on.
Linnanmäen huvipuisto haki syksyn aikana uutta tunnusmusiikkia. Anssin pyörittämä Espoon Mainoskärpänen Oy osallistui valintaan omilla vaihtoehdoillaan.
Etenkin Twitterissä keskustelu käy kuumana.
Niina korvaa kotinsa mainosmukit muumimukeilla. Anssin mielestä käytös on pöyristyttävää, sillä miehenkin suosikkimukille pitäisi löytyä tilaa keittiöstä.
Yhtiötä on ylistetty siitä, ettei mallien "epätäydellisyyksiä" ole muokattu pois kuvista.
Monen kommentoijan mielestä on ristiriitaista, että ensin Karhu toimii Helsinki Priden sponsorina ja sitten toivottaa Trumpin ja Putinin tervetulleeksi. Sinebrychoffin markkinointijohtaja ei näe asioilla yhteyttä.
Useat uskovat Flat Tummy Co -yrityksen mainosten lisäävän naisten riskiä sairastua syömishäiriöön.
Kuva todistaa, että jokainen nainen on kaunis.
Sofie Hagenin mukaan mainos syyllistää lihavia ihmisiä tarpeettomasti.
Tarkoituksena on osoittaa, että naisvartaloita on monenlaisia.
Kuuntelijan kommentti sytytti Anssissa halun ryhtyä peräpukamavaivojen mainoskasvoksi.
Hämmennystä aiheuttaa etenkin mallin valinta.
Portugalilainen on sosiaalisen median seuratuin urheilija.
Monet kritisoivat mainosta naisten fyysisten ominaisuuksien vähättelystä.
Kevin-porkkana etsii tuoreessa joulumainoksessa rakkautta.
Mainoskampanja on kääntänyt vanhat mainosten sukupuoliroolit päälaelleen.