Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Kuntosalit voivat olla melkoisia bakteeripesiä, joten muutama hyvä ohje kannattaa muistaa salihygienian suhteen.
Aloittelija voi aloittaa treenit pelkän kehonpainon avulla, kun taas edistyneempi saa lisärasitusta painoista.
Kuntosalilta tullut viesti herättää pahennusta Twitterissä.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Kyykky on todellinen superliike, sillä se onnistuu niin kotona kuin salillakin.
Salitreenin aloituksessa voi sortua useaankin yleiseen virheeseen.
Ryhmäliikuntatunneilla voi olla myös negatiivinen vaikutus omaan hyvinvointiin.
Kuntosaliharrastus on erinomainen laji, josta on hyötyä koko keholle ja terveydelle.
Tarina on saanut Facebookissa aikaan kiivaan keskustelun.
Kyseinen treeni ei vie aikaa kuin muutaman minuutin.
Liian nopeat ja rivakat toistot saattavat syödä treenin tehoa jopa huomaamattasi.
Hyppynaru on halpa ja hyvä väline sykkeen nostamiseen sekä alkulämmittelyyn.
Esimerkiksi neuvojen pyytäminen henkilöltä, joka ei ole ammattilainen, saattaa kostautua.