Esimerkiksi unipäiväkirjan kirjoittaminen saattaa lisätä kykyä tuottaa luovaa sisältöä.
Omiin negatiivisiin ajatusmalleihin on tärkeä pyrkiä puuttumaan.
Sushit sisältävät muun muassa terveydelle välttämättömiä öljyjä.
Liiallisesta makean syöminen näkyy niin vyötäröllä kuin mielialojen vaihteluina.
Muun muassa basilika ja fenkoli kannattaa lisätä ruokien mausteeksi.
Omaan onnellisuuteen voi vaikuttaa monin tavoin arjen keskellä. Pienilläkin muutoksilla voit vaikuttaa olotilaasi huomattavasti.
Oku Luukkaisen pitää kiireisenä päivätyö sekä keikkailu.
Ensimmäinen askel kohti parempaa itseluottamusta on hyväksyä, että kukaan meistä ei ole täydellinen. Armollinen asenne muita kohtaan ulottuu ennen pitkää myös itseesi.
Ikävän turvotuksen tai ummetuksen voi ennaltaehkäistä päivittäisillä ruokavalinnoilla.
Omaan hyvinvointiinsa kannattaa keskittyä myös tänä vuonna.
Kun aineenvaihduntasi ei toimi hyvin, voi se näkyä myös hiuksiesi ja ihosi hyvinvoinnissa.
Muun muassa lohen syöminen auttaa kuukautiskipujen hallinnassa.
Valmentaja ja kirjailija Anna Taipale kertoo, miten mm. liialliseen itsekriittisyyteen ja -inhoon menevän energian voi siirtää omaan hyvinvointiinsa.
Totuus mainoksista -järjestö on puuttunut Goop-sivuston toimintaan.
Tärkeintä on seurata missä tilanteessa ja kuinka paljon koira tassujaan nuolee.
Milloin esimerkiksi viimeeksi kyykkäsit?