10 sykähdyttävintä YouTube-ilmiötä vuodelta 2014 #3: Ensimmäiset suudelmat

29.12.2014 21:26 -

Radio Nova listaa joulukuun päätteeksi kymmenen päivän ajan vuoden 2014 kovimpia, sykähdyttävimpiä ja katsotuimpia YouTube-ilmiöitä. Vuoden kolmanneksi kovimmaksi videoksi valikoitui lähes 100 miljoonaa katselukertaa kerännyt First Kiss -video, joka paljastui monen yllätykseksi vaatemainosvideoksi. 

Maalikuussa YouTubessa julkaistun First Kiss -videon esittelytekstissä kerrotaan videon tekijöiden pyytäneen 20 toisilleen tuntematonta ihmistä suutelemaan toistensa kanssa ensimmäistä kertaa.

Videolla nähdään viehättäviä ihmisiä, jotka pienen kiemurtelun ja ujon jutustelun jälkeen päätyvät pussailemaan. Monien ensimmäinen reaktio videon nähdessään oli yksinkertaisesti ”aawwwsss”.

Video levisi nopeasti ja sen on tähän mennessä nähnyt lähes 100 miljoonaa ihmistä. Nopeasti selvisi myös, että video olikin Wren-nimisen vaatevalmistajan tekemä mainos ja sillä esiintyneet ihmiset ammattiesiintyjiä. New York Times -lehti tiesi myös kertoa, että video maksoi losangelesilaisyrittäjä Melissa Cokerille vaivaiset 1 300 dollaria.   

Kuva: Kuvakaappaus videolta 

(Radio Nova, YouTube)

Kilpailut

Uusimmat