Rihanna ihastui vanhainkodin asukkien tanssiin.
Super Bowlin mainoskatkon mainokset ovat suurten budjettien toteutuksia, joissa nähdään viihdemaailman tunnistettavimpia kasvoja ja ikonisimpia hetkiä.
Rihanna ehti mainostamaan meikki-imperiumiaan odotetun väliaikaesityksensä aikana.
Rihannalle on tullut äitiyden myötä tunne, että hän pystyy mihin vain.
Suvi joutui viikonloppuna väistymään Super Bowlin alta, mutta häntä ei tainnut paljoa harmittaa nämä evakkojärjestelyt. Eskolla on tullut ylitsepääsemätön este vastaan, kun sukka on kadonnut, sillä se on taikasukka. Löytyykö Suvilta empatiaa tähän taikauskoon? Näistäkin asioista huolimatta he ja kuuntelijat auttavat kaveria, jolla on anoppi-ongelmia, mikä on oikea ratkaisu tässä tilanteessa?
Ruotsalaisyritys onnistui herättämään huomiota Yhdysvaltojen halutuimmalla mainospaikalla.
Super Bowlia seurasi stadionilla 25 000 ihmisen liveyleisö.
Rihannaa oltiin pyydetty Super Bowl -tapahtumaan esiintymään, mutta kieltäytyi kunniasta.
Adam Levinen luotsaama Maroon 5 -yhtye nousi lavalle viime öisessä Super Bowl -ottelussa.
Jenarihait-podcastin Yrjö ja Tuomas kertovat, mitä kannattaa seurata urheilutapahtuman televisiolähetyksessä.
Kaksi Super Bowlin MVP-palkintoa voittanut pelinrakentaja joutuu seuraamaan sunnuntain ottelun vaihtopenkiltä.
Super Bowlissa ensiesityksensä saanut Airbnb:n mainos on kerännyt jo yli miljoona näyttökertaa.
Lady Gaga esiintyi Simpsonien jaksossa vuonna 2012 varsin samalla tavalla kuin eilisessä Super Bowlissa.
Nettikansan sydämet puolelleen valloittanut ”Left Shark” eli Katy Perryn haiksi Super Bowl -lähetyksessä pukeutunut taustatanssija (nimenomaan se vasemmanpuoleinen) on nyt ikuistettuna erään innokkaan hai-fanin ihoon. 
Nettikansalla on uusi sydänkäpynen. Amerikkalaisen jalkapallon megaspektaakkelin, Super Bowlin väliajalla esiintyneen Katy Perryn haiksi pukeutunut taustatanssija (se vasemmanpuoleinen) on sulattanut sydämiä varsinkin Twitterissä. 
Sunnuntaina pelatun amerikkalaisen jalkapallon megatapahtuman Super Bowlin mainostauolla nähtiin Budweiser-olutyhtiön Lost Dog -mainos, jota on käyty katsomassa YouTubessa yli 23 miljoonaa kertaa muutamassa päivässä.