Huono Äiti on noussut maamme suosituimmaksi perheblogiksi – salaisuutena vertaistuki
Viisi vuotta täyttävä Huono Äiti noussut Suomen suosituimmaksi perheblogiksi.
Huonon Äidin kattavuus Facebookissa on keskimäärin 250 000 käyttäjää viikoittain, ja Huono Äiti -blogi kerää keskimäärin 50 000 viikkokäyntiä.
Toimittaja Sari Helinin perustama Huono Äiti kilpailee kävijämäärillään jo samassa sarjassa perinteisten naisten- ja yleisaikakauslehtien kanssa.
– Huonon Äidin suosion salaisuus on vertaistuki, sillä Huono Äiti antaa vapautuksen ruuhkavuosien suorituspaineissa erityisesti huumorin avulla. Huonossa Äidissä esiintyy myös äärimmäisen vähän muiden keskustelijoiden herjaamista, Sari Helin kertoo.
Huono Äiti -tavaramerkin omistaja Huono Äiti Oy kasvatti elokuussa päättyneellä tilikaudella liikevaihtoaan edellisvuodesta 50,8 prosentilla.
– Myös kuluvan tilikauden näkymät ovat erittäin optimistiset taantumasta huolimatta, Sari Helin kertoo.
"Sosiaalisessa mediassa ei onnistu tyrkyttämällä"
– On huomattava, että sosiaalisessa mediassa ei onnistu, jos vain tyrkyttämällä tyrkyttää asioita, edes pelkkä ilmainen sisältö ei ole tae onneen, Sari Helin toteaa.
– Sosiaalisessa mediassa on oltava kunnolla läsnä. Huonon Äidin reseptin mukaan se tarkoittaa vähintään neljää päivitystä joka päivä ja jatkuvaa keskustelujen kommentointia, Helin jatkaa.
(Nova/ Huono Äiti)