Kimmo on käynyt antoisaa viestinvaihtoa parkkifirman asiakaspalvelun kanssa. Minna on törmännyt "Rikkaat ja rahattomat" ohjelman yhteydessä häntä kammottavaan ilmaukseen. Minkä vuoksi Kimmo kadehtii huippu-urheilijoita? Jaksossa puhutaan myös ylikansallisista ruokatrendeistä sekä ruoka-aiheisista meemeistä. Minnan ranskankielen osaaminen pääsee oikeuksiinsa ja yllättää Kimmon!
Radio Novan Aamussa käy ilmi että Aki on Popedansa kuunnellut ja Minna tuo esille henkilön jonka tarinaa edes parhaat käsikirjoittajat eivät voisi keksiä! Kysellään myös piilomenuista ja todennetaan että lähetys todellakin on suora, kuuntele jälki-istunto tästä!
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Uuteen viikkoon haettiin vauhtia vesijuoksusta sekä treenin jälkeisestä pullasta. Oman iän muistaminen aiheutti hieman harmaita hiuksia -samoin nolot tilanteet asiakaspalvelussa. Mutta onko Anssin vaimo syystäkin mustasukkainen Jennifer Anistonista??
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Toisinaan hiljaisuus on parasta asiakaspalvelua. Kuuntele, onko näin sinun ammattisi kohdalla!
Keskiviikkoaamuun lähdettiin uuden Koko Suomi leipoo -tuotantokauden hengessä vatkaten. Mitä neuvoja Aki ja Minna antoivat Suomessa vierailevan Italian presidentin varalle? Miten voi asiakaspalvelu Suomessa ja muualla? Pitääkö Radio Novan Aamua kuunnella pöntöllä? Kuuntele parhaat palat.
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Netissä leviää valokuva poikkeuksellisen haastavasta kahvitilauksesta.
Kipeänä ollut asiakas sai helpotusta oloonsa muutenkin kuin pelkän ruoan muodossa.
Asiakkaat pystyvät itse vaikuttamaan ratkaisevasti saamansa palvelun laatuun, selviää tutkimuksesta.