Muun muassa Clash of Clans -hittipelistään tuttu Supercell näkyi myöhään eilen yöllä esitetyssä Super Bowl -lähetyksessä yli 100 miljoonalle katsojalle. Amerikkalaisen jalkapallon megatapahtuma on maan katsotuimpia tv-ohjelma, joten myös mainoksiin satsataan. Suomalaisfirman mainos maksoikin lähes 10 miljoonaa euroa. 
Amerikkalaisen jalkapallon suurin tapahtuma Super Bowl on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta myös Suomessa. Listasimme tämän vuoden megaspektaakkelin kohokohdat. 
Verohallinto julkaisi maanantaina Suomen kovatuloisimmat henkilöt. Eniten viime vuonna tienasivat Supercell-peliyhtiön perustajat. Clash of Clans -pelistä tutun yrityksen Mikko Kodisojan tuloilla voisi ostaa yli 200 000 iPhone 6 Plussaa ja lähes 8 000 Skoda Octavia-autoa.